miércoles, 7 de marzo de 2012

MINIACTIVITAT PAC 1.0. Avaluació Incial (PER COMENÇAR...)


"Crec que com educadors del segle en el qual ens trobem, hem d’estar preparats per a la innovació, i hem de tenir en compte els recursos i avantatges que ens ofereixen aquestes TIC en les nostres activitats educatives, entre d’altres. Tot i això, no ho considero, encara, un recurs indispensable (potser sí ho és com a recurs complementari de la informació que volem transmetre...és a dir, com a estudi o formació prèvia a l’activitat d’ensenyament)."




"La Tecnologia Educativa, és un vot útil per a la nova educació, i per tant, un repte a assolir. L’objecte d’estudi és la utilització de les noves tecnologies en l’àmbit de l’ensenyament, i l’aprenentatge."

TE2) L’objecte principal de la Tecnologia Educativa és oferir un bon ventall de tècniques per als docents: 7
CC2) Aprenc tant dels companys com dels materials i consultors: 6
TC1) Els professionals de l’educació han de ser competents en les tècniques que asseguren la correcta transmissió del coneixement : 9
DT2) La tecnologia es basa en la ciència per la qual cosa és neutral en relació a prejudicis, valors i actituds: 4
CC1) Les aules de la UOC són una comunitat d’aprenentatge: 9
DU2) Els debats virtuals suposen perdre força hores amb poc benefici personal: 5
TE1) La Tecnologia Educativa per a psicopedagogs consisteix en assegurar un bon domini de les TIC: 6
DU1) Els debats a la UOC poden millorar moltíssim: 6
TC2) Les TIC són necessàries per transmetre els continguts als alumnes: 6
DT1) El canvi tecnològic determina el canvi social: 7





De ben segur, quan finalitzi l’assignatura, em tornaré a llegir aquestes paraules, i voldré canviar, afegir o afirmar moltes coses de les que hi he escrit.

2 comentarios:

  1. Hola Irene,
    Me gustaría saber por qué has puntuados olo con un 6 la pregunta sobre que aprendes tanto de los/as compañeros/as como de los materiales y consultores.
    Un saludo
    Sonia

    ResponderEliminar
  2. Hola Sonia,

    la puntuación que le he atribuido a la pregunta viene en relación a una sensación que he tenido a lo largo de las diversas asignaturas en la UOC. Muchas veces, con los espacios de debate, así como con el material (incluido el complementario) de las asignaturas que he ido cursando, me he dado cuenta que en el día a día y a la hora de poder abarcar todo el contenido que se ofrece, es mucha cantidad y a menudo la información me "avasalla". No es una cuestión de ganas, ni de aprender más o menos con los consultores, alumnos, etc (hecho que considero muy importante y con el cual estoy satisfecha), sino de reducir el material y las aportaciones de los compañeros, a mi necesidad y horario lectivo. Ojalá no tuviera que ser así, pero sería poco sincera si no aceptase esta realidad. Por mi parte, me esfuerzo a adaptarme todo lo que pueda, y espero aprender con esta opción de asignatura.

    Irene

    ResponderEliminar