miércoles, 2 de mayo de 2012

MINIACTIVITAT 2.2. ARGUMENTACIÓ

http://cmapspublic2.ihmc.us/rid=1KK1C3WX6-DVDGHF-199P/CMAP_MINIACTIVITAT2.2._MAPA-ARGUMENTACIONS.ROURA_IRENE.cmap

Aquest és l'enllaç al mapa conceptual que he realitzat per a l'activitat 2.2. d'aquesta segona PAC.

D'altra banda, adjunto l'informe d'autoavaluació...


Alumne
Has sabut utilitzar correctament el cmaps?
Has aconseguit plasmar els conceptes de forma que visualment cridin l'atenció?
Has sabut organitzar, recollir la informació important del fil de debat de forma estructurada?
valora la claredat del mapa, i els continguts.

Auto qualificació
Participació pel coneixement
Sobre el blog; nivell de participació.
IRENE ROURA CASTELLAR
El programa Cmaps sí (tot i que em manca innovar).
crec que el que més m'ha costat ha estat elaborar el mapa, ja que m'és difícil sintetitzar la informació de forma que em quedi resumida i destaqui allò més important, tot i així crec que me n'he sortit.
he analitzat correctament la informació del fil i crec que he sabut escollir allò què em demanava l'activitat. He relacionat argumentacions i les seves contres de forma estructurada tot i que potser mancaven intervencions.
el mapa està ben estructurat però potser hi manquen intervencions. Al inici no sabia com començar però un cop ja tenia una argumentació feta m'ha estat més fàcil tot plegat.
C
crec que he intervingut de forma bastant pròpia i he aportat idees interessants sobre els temes de debat.
Amb les activitats em costa actualitzar el blog periòdicament, tot i que ho considero una eina útil i amena.




































Seguim en contacte! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario